Wednesday, September 14, 2011

cinta itu cinta

Kecewa Cinta menyakitkan.Setelah hampir 2 tahun bersama dia.Sekelip mata ianya hancur disebabkan tiada kesetiaan.Tapi aku tau,Allah itu Maha Agung..Doaku dimakbulkan ke??


"Ya Allah.Aku hamba Mu yang lemah.Ku bermohon pada Mu tunjukkan aku jalan.Andai ia bukan jodohku.Kau jauhkanlah dia dari ku Ya Allah.Kau ambillah ia dariku dan peliharalah kekecewaan hati ini.Aku redha dengan ujian Mu"


Adakah doa ini dimakbulkan?Allahukbar..Aku mohon ampun.Dan kepada Mu juga lah aku minta dikuatkan hati.Pada Mu jugalah aku mohon petunjuk.Aku tahu ini semua dugaanku.


"Ya Allah.andai aku dipertemukan dengan ia kembali.Kau peliharalah kami.mMengikut syariat Mu.Kau berikanlah petunjuk Mu dan ampunkan dosanya."


Bolehke macam tuh?wallahualam..tapi,dalam hati ni masih tersisa sayangku padanya.Akanku cuba singkirkannya sedikit demi sedikit.Setiap kekecewaan pasti terubat dengan mengingati Mu.
Untuk yang akan datang.Biarlah ia bergelar suamiku yakni yang halal bagiku untuk aku mencintainya.Insyaallah..

No comments:

Post a Comment