Tuesday, September 27, 2011

..::sEKAli lagi::..

Astafirullahalazim..                                                                    
Aku di uji lagi dengan dia..
Memang la nasib kali ni..Perangai menipu tak hilang2 juga..
Aku pun dah fed up...
Mengucap e.t..mengucap..
Dugaaan aku kan..

TUKAR LA..
Buleh ke aku nikah dengan dia??Insyaallah kalu dah jodoh.Mungkin dia adalah jodohku?ALLAHuakbar..
Berilah aku petunjuk.Adakah Mr Y itu??
Agak2nye die bleh bimbing aku tak??Ta kisah la dpt anak segera pun..Rezeki Allah nak bagi kan..Alhamdulillah..Aku cuba la sedaya yang mungkin..

Erm..sambil tulis sambil dgr lagu yg sayup ni..Takut la pulak asenyer..
Cam ner yer nak buat ni??

At Tahrim 6. 
"Hai orang-orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu dari api neraka yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu"

Aku mohon petunjukMu ..
Amin..

No comments:

Post a Comment